0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח
      החל קופון
        מוצרים שיכולים לעניין אותך
        מוצרים שיכולים לעניין אותך
        0

        תקנון מועדון לקוחות

        ברוכים הבאים ל תקנון מועדון הלקוחות של www.el-fashion.co.il (להלן: “האתר”) המהווה חנות מקוונת ל רכישת בגדי ילדים (להלן: “המוצרים”) המופעל ע”י מור וויז’ן, ח.פ. 516795408 מכתובת משה לוי 14 ראשל”צ (להלן: “החברה”).
        תקנון זה נועד להסדיר את תוכנית ההטבות המיועדת ללקוחות החבר ה. ההצטרפות למועדון כפופה לתנאי התקנון שלהלן, כפי שיופיעו מעת לעת.

                תנאי הצטרפות

        1. האחריות המלאה להכרת התנאים להלן וקבלת ההטבות על פי תנאים אלו חלה בכל עת על החברים במועדון הלקוחות כך שתקנון זה מהווה תנאי להצטרפות לתוכנית וכל המצטרף כחבר למועדון נחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה, על כל סעיפיו ו/או חלקים מהם.
        2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להפסיק את פעילות מועדון הלקוחות בהתראה בכתב זמן סביר מראש בהתאם להוראות החוק. כמו כן, החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או לבטל תקנון זה או חלקים ממנו בהתראה בכתב זמן סביר מראש בהתאם להוראות החוק.
        3. כל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה הנה לנשים ולגברים כאחד.

          החברות במועדון הלקוחות
        4. זכאים להימנות על חברי מועדון הלקוחות תושבי ישראל בן 18 שנים מלאות או יותר, יחידים המנצלים את חברותם לשימוש פרטי אשר מילאו את פרטיהם בטופס בקשת ההצטרפות למועדון הלקוחות במלואו (שם+ משפחה, תאריך לידה ומספר טלפון). לא תשמע כל טענה כלפי החברה ו/או מי מטעמה לעניין אי קבלת הטבות המועד ון, מחמת טעות בפרטי זיהוי הלקוח אשר מתחייב כלפי החברה למסור אך ורק פרטים נכונים ומדויקים.
        5. בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים אותם ימסור החבר כמפורט לעיל, יישארו בידיה של החברה ו/או מי מטעמה אשר לא יעשו בהם שימוש למעט לצורך יצירת קשר עם חברי המועדון, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות ופעולות שיווק ומתן שירותים שיבוצעו על ידי החברה ו/או מי מטעמה.
        6. כל חבר רשאי לדרוש מהחברה, בכתב, כי המידע המתייחס אליו יימחק ממאגר המידע של החברה ו/או לא יימסר לאדם, לסוג בני אדם, או לאנשים מסוימים והכל לפרק זמן מוגבל או קבוע. בנוסף, רשאי החבר לדרוש מהחברה, בכתב, להסיר עצמו מרשימות הדיוור של המועדון.
        7. כל חבר מועדון הלקוחות יהיה אחראי לעדכן את החברה בכתב בכל מקרה של שינוי כתובת דואר אלקטרוני (E-MAIL), מספר טלפון או כל פרט רלוונטי אחר.
        8. תוקפה של החברות במועדון הלקוחות מוגבל לתקופה של 12 חודשים (ניתן לחדש לתקופות נוספות), כאשר החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק חברות לקוח בכל עת בשל מעשה או מחדל לפי שיקול דעתה.
        9. מובהר כי כל חבר יהיה זכאי לפרוש ממועדון הלקוחות ורישומו כחבר יבוטל ויימחק תוך שלושים (30) ימים מיום הודעתו שנשלחה במכתב רשום על רצונו כאמור. במקרה כזה הודעתו כאמור תחשב כויתור מוחלט על כל זכויותיו במועדון הלקוחות לרב ות אך לא רק על זכותו לקבלת ההטבות במועדון. למען הסר ספק מובהר, כי במקרה כזה לא יהא חבר מועדון הלקוחות זכאי לכל פיצוי ו/או שיפוי בקשר עם חברותו במועדון הלקוחות.

          ההטבות ומימוש נקודות
        10. מובהר כי קבלת כרטיס החברות הינה ללא עלות. מודגש כי כרטיס החברות הינו אישי ואינו ניתן להעברה.
        11. כל חבר מועדון הלקוחות, ייהנה בעת הרכישה מצבירה של 5% מערך העסקה (דהיינו מה ששולם בפועל) למימוש ברכישות עתידיות. מובהר כי חישוב כל נקודה=1ש”ח כאשר סכום הצבירה המקסימלי הינו עד 1,000 נקודות. עוד מובהר כי מימוש הנקודות הינו בכפוף לביצוע עסקה באתר של מינימום 50ש”ח. למען הסר ספק, ניתן לממש את הנקודות ביחד עם מימוש מבצעים נוספים באתר (אלא אם כן נאמר אחרת לגבי מוצר מסוים, לדוגמה אם הופיע על מוצר מסוים כיתוב אחר מפורש).
        12. על מנת שתהיה מעודכן בהצעות המתפרסמות במועדון הלקוחות מעת לעת, החברה תהיה רשאית לשלוח לך דברי פרסום עם מבצעים מיוחדים לחברי מועדון (ניוזלטר), וזאת לכתובת הדואר האלקטרוני שמסרת לחברה.
        13. מובהר כי במידה ותבצע ביטול עסקה, חלקי או מלא )לרבות החזר מוצרים(, כי אז החלק היחסי של הנקודות שנצברו בגין אותה עסקה יבוטל במקביל. כמו כן, במקרה של ביטול העסקה, לא יינתן החזר כספי עבור הנקודות, והן לא ישובו לחשבון הלקוח.
        14. הינך מסכים בזאת שהחברה אף עשויה לשלוח לך עדכונים ותזכורות בדבר עסקאות אחרות שיכולות לעניין אותך, הצעות לעסקאות מבוססות מיקום והודעות מערכת שונות. באם הנך חפץ להפסיק לקבל דברי פרסום ו/או הודעות דואר אלקטרוני ומסרונים כאמור, הנך מוזמן לפנות למחלקת שירות הלקוחות של החברה לבקש להסירך מרשימת התפוצה.
        15. מובהר כי הנקודות הנצברות אינן ניתנות להעברה או להמרה למזומן. החברה אינה אחראית לאובדן הטבות עקב אי- ניצול או העדר מימוש בחלוף או פקיעת החברות במועדון (לא ניתן להחילן רטרואקטיבית). עוד מובהר כי מחיקת הנקודות במועדון הלקוחות תבוצע בתום 12 חודשים של העדר פעילות/רכישה על ידך באתר (על בסיס שנה קלנדרית).
        16. בירור יתרת נקודות הצבורות לזכותך ניתן לעשות במוקד שירות הלקוחות של החברה או באתר. מובהר כי עדכון מספר הנקודות באתר איננו נעשה באופן מידי וכי גריעת ו/או הוספת נקודות ביחס לנקודות הצבורות תיעשה בתוך כ-72 שעות ממועד צבירת או מימוש הנקודות. למען הסר כל ספק מספר הנקודות המופיע באתר מהווה הערכה בלבד ואיננו מחייב את החברה ומספר הנקודות העדכני והקובע הינו זה המופיע במאגר הנתונים של החברה בלבד.
        17. במקרה של צבירת נקודות במרמה ו/או באופן בלתי הגון ו/או בכל דרך שאיננה בהתאם להוראות תקנון זה תהיה החברה זכאית לקזז מחשבונך את הנקודות האמורות ואף לבטל חברות.

          אבטחת מידע ושמירה על פרטיות
        18. החברה תנקוט בכל הצעדים הסבירים לאבטחת המידע הנמסר על ידי החברים במועדון הלקוחות, עם זאת החברה אינה יכולה לאבטח את מערכות המידע והתקשורת אבטחה מושלמת מפני חדירות בלתי מורשות ושימוש אסור של צדדים שלישיים.
        19. החברה לא תישא בכל אחריות, ישירה או עקיפה, במקרים של גילוי ושימוש במידע הנמסר על ידי החברים במועדון הלקוחות הנובע, במישרין או בעקיפין, מחדירות בלתי מורשות של אחרים או כתוצאה ממעשים ו/או מחדלים אשר אינם בשליטתה.
        20. הלקוח מאשר ומסכים, כי הפרטים הנ”ל, ניתנו מרצונו החופשי ובהסכמתו המלאה ויישמרו במאגרי המידע המשרתים את החברה ו/או חברות קשורות לה ו/או כל חברה המוחזקת/תוחזק, על-ידי בעלת השליטה בחברה, והכל לצורך ניהול השירות והקשר מול חברי מועדון הלקוחות.

          סמכות שיפוט
        21. על תקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בכל הקשור לתקפותו, פרשנותו ו/או הפרתו של תקנון זה תהא לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל- אביב יפו.
        22. בכל מקרה בו יתבע חבר מועדון את המועדון לקוחות ו/או את החברה ו/או מי מבעליה, ייחשב חבר המועדון באופן אוטומטי כמי שביקש לפרוש מחברותו במועדון.

          שונות
        23. כל השתהות של החברה בקיום זכות המגיעה לה על פי המפורט לעיל, או הימנעותה של החברה מעמידה על זכותה כאמור, לא יחשבו כוויתור על זכויותיה. במידה ויקבע על ידי ערכאה מוסמכת כי איזו מההוראות דלעיל בטלות או ניתנות לביטול מכל סיבה שהיא, תמשכנה ההוראות האחרות לעמוד בתוקפן.
        24. החברה רשאית להמחות את זכויותיה לפי תקנון זה לכל צד שלישי כפי שתמצא לנכון וללא כל חובה על פרסום דבר ההמחאה כאמור. החברים במועדון הלקוחות אינם רשאים להמחות את זכויותיהם לפי תקנון זה.